Introductie deel 2 & Uluwatu - Reisverslag uit Temudewi, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu Introductie deel 2 & Uluwatu - Reisverslag uit Temudewi, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu

Introductie deel 2 & Uluwatu

Blijf op de hoogte en volg Leilani

22 November 2014 | Indonesië, Temudewi

Donderdag begonnen we de dag met een flower offering les, het maken van een bloemstukje met de symbolen water, wind, vuur, god of madahena en balans. Deze zouden we vrijdag gaan offeren in de holy water tempel. Ik kom straks nog als boeddhist terug! Na de les mochten we onze eigen batik doek maken. Heel erg leuk om te doen en hoewel ik niet heel creatief ben, ben ik heel blij met m'n kunstwerk!
Vrijdag zijn we dus naar de holy water tempel gegaan, maar omdat er een ceremonie bezig was konden we niet alles zien. In de tempel is een natuurlijke waterbron waar - zegt men- al 1000 jaar water uit de grond komt. Wij hebben net als de locals bij elke kraan een wens gedaan en onszelf 3 keer gewassen met dat water. Dat zou je geest reinigen.
'S avonds ben ik met 4 Nederlandse meiden vertrokken naar Uluwatu. Onderweg hebben we seafood gegeten op het strand in Jimbaran.
De stranden in de omgeving zitten vol met surfers en we hebben een heel chill luxe resort voor echt een drol!
We hebben net gegeten met uitzicht op de zee met zonsondergang. Prachtig!
Het voelt nu echt alsof ik op vakantie ben, echt genieten vergeleken dat vrijwilligershuis!
Morgen gaan we naar turtle island om te snorkelen en Uluwatu temple. Op de weg terug naar Ubud gaan we langs een kopi plantage en zilverfabriek. Ben benieuwd!
Ik ga nu in m'n heerlijke bedje in de hotelkamer liggen, want we worden morgen al vroeg opgehaald!

Heeeeel veel liefs en kusjes!!!

  • 26 November 2014 - 18:37

    Judith:

    Zo leuk om te lezen, ben blij dat je het zo naar je zin hebt....kijk uit naar je volgende berichtjes! :-)

    Heel veel liefs van ons xxxx

  • 10 December 2014 - 00:38

    Hana:

    Ik vind je doek ook heel mooi!
    Heftig die tempel stond je ook im dat water haha

  • 19 December 2014 - 00:43

    Leilani:

    Zie die reacties nu pas!
    Ja ik stond ertussen hoor haha, super grote vissen in dat water! Kom hier wel over m'n angsten voor dieren heen :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leilani

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 4579

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 07 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: