Trip 2 eilandhoppen - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu Trip 2 eilandhoppen - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu

Trip 2 eilandhoppen

Blijf op de hoogte en volg Leilani

01 December 2014 | Indonesië, Lembongan

Afgelopen weekend zijn we naar Nusa Lembongan gegaan. Een klein eilandje een half uurtje met de boot vanaf Sanur. Op het eiland rijden alleen scooters en hobbel karren zoals wij het noemden, geen normale auto's. De wegen zaten vol met gaten en als je in zo'n karretje zat rammelde het aan alle kanten, vandaar hobbelkarren.
Het hotel bestond uit leuke huisjes en was van binnen net een honeymoon suite, alleen de handdoeken gevouwen als zwanen op het bed ontbraken nog..
De eerste nacht werden we alle 4 's nachts wakker, die andere meiden hadden een beest in de kamer (een rat dachten ze) toen verlangden we wel echt terug naar ons stapelbedje in ubud haha en moesten we daar nog een nacht..
We hebben dat hele weekend relaxt gedaan en op het strand gelegen. De laatste dag hadden we 2 scooters gehuurd om het eiland en Nusa Ceningan mee rond te touren, dat was ook een avontuur op zich! En dat met 2 ervaren bestuurders haha, maar heel leuk! En je kon goed zien hoe de locals daar wonen.
We werden in Sanur opgewacht door onze taxichauffeur (ja, we hebben een vaste taxichauffeur) met vrouw en kind. En hoe schattig is dit, in de auto hadden we het eerder steeds over dunkin' donuts, hadden ze voor ons donuts meegenomen voor onderweg! En woensdag zijn we uitgenodigd om bij hun thuis te komen eten. Dus dat wordt lekker eten haha en ben heel benieuwd naar dat huis!

Kusjess