Aapjes, rijstvelden en heel Ubud te voet bewonderd - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu Aapjes, rijstvelden en heel Ubud te voet bewonderd - Reisverslag uit Banjar Penestanan Kaja, Indonesië van Leilani - WaarBenJij.nu

Aapjes, rijstvelden en heel Ubud te voet bewonderd

Blijf op de hoogte en volg Leilani

18 November 2014 | Indonesië, Banjar Penestanan Kaja

Dag 3: heb steeds minder last van m'n jetlag en raak langzaam aan gewend aan het gekraai van hanen om 03:30u, de plakkerige hitte, badkamer in de buitenlucht en de scooters die overal zijn.

Deze week is de introductie week begonnen. Heel veel lopen, maar wat is het hier mooi! Maandag zijn we naar Ubud gelopen en zijn we naar het paleis, de traditionele markt en monkey forest geweest. Zo grappig al die aapjes. Op de markt moest ik natuurlijk weer iets kopen en was ik (dacht ik) goed bezig met afdingen, maar ze ging wel erg snel akkoord dus heb waarschijnlijk alsnog te veel betaald hahah. We hebben ook nog wat geleerd over de Balinese cultuur, do's & don'ts en uitleg over de ceremonies. Dat ze er 2 op een dag doen, elke 15 dagen een, elke 6 maanden en elk jaar een silent day waarin niemand uit huis mag en zelfs het vliegveld stil ligt. 'S avonds een traditionele Balinese dans gezien en m'n eerste bintang gehad :)
Vandaag hebben we een wandeling gemaakt door de rijstvelden, weer heel veel lopen en zweten maar super mooie uitzichten! En een les Bahasa Indonesia gehad.

Heel veel liefs xxxxx!!