Dag van vertrek - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Leilani - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Leilani - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Leilani

Blijf op de hoogte en volg Leilani

13 November 2014 | Nederland, Zaandam

Jaaa het is dan eindelijk zover!!! Ik kijk al maanden uit naar deze reis en over een paar uur vlieg ik dan echt naar Bali!
Ik ben heel benieuwd naar alle nieuwe indrukken en hoe het vrijwilligerswerk zal zijn.
Besef nu wel even dat 4 maanden toch best nog een tijdje is (beetje lonely nu na de douane in m'n up haha, maar dat zal daar wel goed komen!), ga iedereen missen!!
xxxxx

  • 10 December 2014 - 00:33

    Hana:

    Ik mis je ook!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leilani

Actief sinds 13 Nov. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4562

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 07 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: